تاریخچه گروه شرکتهای عالین


گروه شرکتهای عالین با تأسیس شرکت شناسه گسترالبرز با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۰ در تهران به آغاز به کار کرد و در حال حاضر پس از انتقال به استان البرز، در این استان مشغول به فعالیت میباشد. بنیان گذاران شرکت با بیش از ۱۰ سال تجربه حضور در ارائه راهکارهای شناسایی خودکار، جمع آوری داده ها و ردیابی مبتنی بر بارکد، کارت و RFID برآنند تا در این حوزه تخصصی از معتبرترین گروه های اثر بخش در توسعه این بخش از سرمایه کشور ایران باشند.

تولید و ارائه نرم افزار عالین پوز (AllinPOS)
شرکت شناسه گستر البرز پروژه تولید نرم افزار فروشگاهی عالین پوز (AllinPOS) را در سال ۱۳۹۱ به اتمام رساند. ساختار طراحی شده در این نرم افزار، تجارتی چاپک، رقابتی و پایدار را از طریق توانمندسازی صاحبان کسب و کار های صنفی سازماندهی می نماید. ماکوشیده ایم تا نیازمندی های حسابداری را بصورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به بکارگیری حسابداران خبره برطرف نماییم.

این شرکت با طراحی یکپارچه سیستم، توانسته است پاسخگوی تمامی نیازمندی های مدیریت بخش های مختلف کسب و کار اعم از بازرگانی، تولیدی و… باشید. همچنین با رعایت استاندارهای مالی و الزامات قانونی ارتباط مؤثری را با سازمان امور مالیاتی و دیگر ارگان های بازرسی برقرار نموده است.

ارائه بهترین سخت افزار های صنفی، صنعتی و اداری و مواد مصرفی

در کنار همکاری نزدیک با قویترین شرکتهای توزیع کننده این علامات تجاری در منطقه خاورمیانه، شناخت کافی و ارتباط مستمر با دیگر تولید کنندگان خارجی و تولید بعضی از اقلام مصرفی مورد استفاده در این بخش نیز از اهداف گروه شرکتهای عالین می باشد.انتخاب بهترین تولید کنندگان جهانی در تأمین محصولات به عنوان ایجاد یک مزیت رقابتی مؤثر از اهداف گروه شرکتهای عالین است.

آغاز فعالیت تیم تجارت الکترونیک عالین

انگیزه ایجاد کسب و کار تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک از همان ابتدای تأسیس گروه وجود داشته و پس از سرمایه گذاری های لازم و بکارگیری کارشناسان با تجربه در این حوزه، در سال ۱۳۹۳ تیم تجارت الکترونیک عالین فعالیت خود را آغاز نمود.

کارشناسان تجارت الکترونیک عالین از سال ۱۳۸۴ همگام با ظهور و گسترش صنعت تجارت الکترونیک در ایران فعالیت خود را در این عرصه آغاز کردند. با پیشرفت فناوری و تولید ابزار های جدید، محصولات و خدمات ارائه شده توسط این افراد نیز با شرایط جدید تطبیق یافتند. در زمستان ۱۳۹۳ این افراد با تشکیل تیم تجارت الکترونیک عالین فعالیت خود را متمرکز کرده و پس از برطرف سازی نیازهای سازمان عالین، اقدام به تولید و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان بیرونی کردند.

کارشناسان تجارت الکترونیک عالین علاوه بر تسلط به فناوری ها و ابزار های پیشرفته و به روز دنیا در حوزه مهندسی نرم افزار و مهندسی فناوری اطلاعات، در حوزه مهندسی صنایع و تحلیل سیستم های کسب و کار نیز تسلط دارند. با بهره گیری از این مهارت ها و تخصص ها، مشتریان می توانند بصورت مهندسی شده، برنامه ریزی شده و هدفمند به حوزه تجارت الکترونیک وارد شوند و علاوه بر افزایش درآمد، کسب و کار خود را نیز گسترش دهند. همچنین آن دسته از مخاطبانی که در گذشته به این صنعت وارد شده اند ولی از وضعیت فعلی ناراضی هستند، می توانند جهت توسعه بخش تجارت الکترونیک کسب و کار خود از محصولات و خدمات تجارت الکترونیک عالین استفاده نمایند.

استفاده از پلتفرم Microsoft Dynamics CRM

حرکت گسترده‌ی سازمان‌­ها به سمت استقرار سیستم‌­های مدیریت ارتباط با مشتری نشان از اهمیت روز افزون نقش مشتریان در موفقیت و عدم موفقیت سازمان‌­ها دارد. امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه‌ی محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM که بر پایه ASP.NET تولید شده است به وسیله‌ی قابلیت­‌های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان‌­ها فراهم می‌­کند تا تمامی امور مشتریان خود را به صورت کاملا یکپارچه مدیریت نمایند. در این سیستم فعالیت­‌های بازاریابی، فروش و خدمات به صورت کاملا یکپارچه مدیریت می‌­شود. مدیریت فرایندها و گردش­کارها، ارتباطات متنوع و یکپارچه، از مزایای این نرم افزار محسوب می­‌شوند.