راهکارهای مدیریت اطلاعات کالا در واحدهای تولیدی


مدیریت چاپ برچسب و نوار ابریشمی
عالین سرویس با سابقه ای درخشان در صنعت چاپ و همکاری با برند های معتبر در زمینه چاپ برچسب آماده ارائه مشاوره، طراحی، چاپ انواع برچسب به مشتریان گرامی می باشد، برخی از ویژگی این مجموعه شامل: همکاری با برند های معتبر، قیمت رقابتی، تجربه و تخصص در این حوزه، سرعت در انجام و تحویل سفارش، ارائه خدمات و محصولات مناسب با هر بودجه، تجهیزات و امکانات بروز چاپ می باشد.

چاپگر برچسب
چاپگرهای بارکد، بارکد پرینتر، لیبل پرینتر و چاپگر برچسب، نام های مصطلح برای معرفی تجهیزاتی کاملا تخصصی برای چاپ برچسب مشخصات محصولات می باشد. این برچسب ها حاوی اطلاعات ثابت یا متغیر نوشتاری، گرافیکی و بارکدی هستند که با توجه به وجود تنوعی از پارامترهای اطلاعاتی، طراحی، چاپ و به روی محصولات الصاق می گردند. علمیات شناسایی و ردیابی محصولات در فرایندهای مدیریت گردش اطلاعات در صنایع، سازمان ها، اصناف و… با استفاده از چاپگرهای برچسب میسر می گردد.

اقلام مصرفی
ریبون: ریبون ها به دو گروه مخصوص پرینترهای برچسب و کارت تقسیم بندی می گردند. ریبون های پرینترهای برچسب در عرض ها و طول های متفاوت و متناسب با پرینتر ها، در انواع مختلف می گردند.
برچسب و تایوک: برچسب ها بدلیل تنوع شرایط استفاده در محصولات تولیدی می توانند دارای مواد تشکیل دهنده با استحکام و پایداری متنوع و میزان چسبندگی متفاوتی که بسته به نوع سطحی که می چسبند و با شرایط نگهداری محصولات در درجه حرارت ها و برودت های مختلف، میزان رطوبت و… متفاوت باشند. اندازه این برچسب ها هیچ محدودیتی نداشته و می توان متناسب با عرض و طول مورد نیاز، چاپگرهای برچسب مناسب انتخاب نمود.

دانش راه اندازی کسب و کار
ما به پشتوانه مشارکت در راه اندازی و توسعه صدها کسب و کار در مناطق جغرافیایی مخلتف، از طریق ثبت و طبقه بندی کیس استادی های گوناگون، نقشه راه موفقیت را در مقابل شما قرار خواهیم داد! به صورتی که دیگر نیازی به روش های منسوخی همچون سعی و خطا نیازی نخواهید داشت و با انسجام تنها در راه موفقیت و رو به جلو گام برخواهید داشت.

مرکز خدمات و پشتیبانی عالین سرویس
مأموریت پوشش خدماتی تمامی محصولات گروه شرکتهای عالین به عهده این مرکز می باشد. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ و با مأموریت ضمانت، تأمین قطعات و تعمیرات تجهیزات وارداتی شرکت آغاز نموده و توانسته است با سرمایه گذاری مناسب، سیستمی دانش محور، چابک و هوشمند را در استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی طراحی کند و با جذب و آموزش کارشناسان خود، خدمات متمایزی را ارائه نماید. مرکز خدمت و پشتیبانی عالین سرویس ضامن چرخه حیات محصولات و خدمات، پل ارتباطی مؤثر و پایدار با مشتریان و مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت نام تجاری عالین سرویس است. استفاده از روش های روزآمد مدیریت ارتباط با مشتریان و ابزار های نرم افزاری آن توسط این مرکز، باعث شده است تا خدمت رسانی و پشتیبانی خدمات، محصولات و راهکارهای ارائه شده توسط عالین سرویس، با دقیق ترین، کارآمد ترین، هوشمند ترین، چابک ترین و سریعترین روش های ممکن انجام شود.

مرکز آموزش عالین
عالین سرویس در راستای دورنما و مأموریت های خود با طراحی و اجرای دوره های آموزشی درمقوله های توانمندسازی، هوشمندسازی و چابک سازی ودیگر موارد مؤثر برزندگی بهتر برای جوامع هدفمند خود، بدنبال آن است تا سهم ممتازی در افزایش اثر بخشی فردی و گروهی این جوامع داشته باشد.