راهکارهای مدیریت سالن های زیبایی


چاپگر صدور فیش
چاپگرهای صدور فیش که به فیش پرینتر، چاپگر رسید یا پرینتر فاکتور نیز مصطلح هستند، تجهیزاتی برای چاپ فاکتور مشتری بوده و از قابلیتهای مناسبی جهت بکارگیری فرایندهای صنعتی، اداری، بازرگانی، خدماتی، پزشکی و… برخوردارند. استفاده از چاپگرهای صدور فیش در رستوران، فست فود، فروش سیار، فروشگاه، درمانگاه، بانک، کافی شاپ، خرده فروشان، عمده فروشان و… که به نحوی نسبت به ارائه صورتحساب اقدام می نمایند، می باشد.

کارت عضویت باشگاه

امروزه بدون شک دیگر نمیتوان فقط کاغذ و مقوا را تنها جولانگاه چاپ کارت دانست. با پیشرفت و تکامل صنعت چاپ و بسته بندی میتوان نسل بعدی متریال کارهای چاپی را ورق های PVC و اکرلیک دانست.از مزایای استفاده از ورق های پلیمری در چاپ می توان به دوام و ماندگاری آنها بسیار بالا، کیفیت چاپ بی نظیر، قابلیت بازیافت به میزان ۱۰۰%، قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده، قابلیت ضد آب و رطوبت متاسب لیبل و بسته بندیاشاره کرد.

اقلام مصرفی
کاغذهای حرارتی مورد استفاده در انواع فیش پرینترها در عرض ها و طول های متنوعی که بر مبنای ظرفیت پرینترها سنجیده می شوند در حجم بسیار بالای جهانی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این کاغذها تأثیر بسیار بالایی در عمر هد پرینترها دارد. این کاغذها دارای طول عمر مفید بوده و در صورت پایان عمر بر اثر حرارت هد پرینترها تغییر رنگ نخواهند داد.

اتوماسیون و دانش راه اندازی کسب و کار
ما به پشتوانه مشارکت در راه اندازی و توسعه صدها کسب و کار در مناطق جغرافیایی مخلتف، از طریق ثبت و طبقه بندی کیس استادی های گوناگون، نقشه راه موفقیت را در مقابل شما قرار خواهیم داد! به صورتی که دیگر نیازی به روش های منسوخی همچون سعی و خطا نیازی نخواهید داشت و با انسجام تنها در راه موفقیت و رو به جلو گام برخواهید داشت.

مرکز خدمات و پشتیبانی عالین سرویس
مأموریت پوشش خدماتی تمامی محصولات گروه شرکتهای عالین به عهده این مرکز می باشد. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ و با مأموریت ضمانت، تأمین قطعات و تعمیرات تجهیزات وارداتی شرکت آغاز نموده و توانسته است با سرمایه گذاری مناسب، سیستمی دانش محور، چابک و هوشمند را در استفاده از آخرین فناوری های اطلاعاتی طراحی کند و با جذب و آموزش کارشناسان خود، خدمات متمایزی را ارائه نماید. مرکز خدمت و پشتیبانی عالین سرویس ضامن چرخه حیات محصولات و خدمات، پل ارتباطی مؤثر و پایدار با مشتریان و مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت نام تجاری عالین سرویس است. استفاده از روش های روزآمد مدیریت ارتباط با مشتریان و ابزار های نرم افزاری آن توسط این مرکز، باعث شده است تا خدمت رسانی و پشتیبانی خدمات، محصولات و راهکارهای ارائه شده توسط عالین سرویس، با دقیق ترین، کارآمد ترین، هوشمند ترین، چابک ترین و سریعترین روش های ممکن انجام شود.

مرکز آموزش عالین
عالین سرویس در راستای دورنما و مأموریت های خود با طراحی و اجرای دوره های آموزشی درمقوله های توانمندسازی، هوشمندسازی و چابک سازی ودیگر موارد مؤثر برزندگی بهتر برای جوامع هدفمند خود، بدنبال آن است تا سهم ممتازی در افزایش اثر بخشی فردی و گروهی این جوامع داشته باشد.